Podkategoria: Ankiety, sondaże
-
Kreowanie wizerunku »
Dr Dariusz Tworzydło to ekspert ds. public relations oraz ekonomii, pracownik naukowo-dydaktyczny Uniwersytetu Warszawskiego od 12 lat współorganizator Kongresu PR, a także prezes zarządu agencji PR Exacto oraz Newsline. Osobista strona internetowa tworzydlo.pl zawiera szczegółowe informacje dotyczące Dariusza Tworzydło. Znaleźć tam również publikacje, raporty z badań a także lista dziedzin w jakich dr Dariusz Tworzydło prowadzi warsztaty. Aby dowiedzieć się czegoś więcej o tym jak kreowanie wizerunku wpływa na otoczenie oraz samym doktorze zapraszamy na stronę internetową tworzydlo.pl
Data dodania: 16 05 2012 · szczegóły wpisu » -
Badania ankietowe »
Jesteśmy agencją badawczą z wieloletnim doświadczeniem i oferujemy usługi badawcze najwyższej jakości. Specjalizujemy się w realizacji badań znajomości marki, badań wizerunku marki czy analiz i segmentacji rynkowych. Na każdym etapie projektu utrzymujemy stały kontakt z klientem tak, aby mógł on mieć wpływ na każde kolejne pomiary. Zajmujemy się również rekrutacją na stanowiska menedżerskie oraz specjalistyczne. Szukając właściwego kandydata opieramy się na metodzie direct search która pozwala dać gwarancję odpowiedniego dopasowania kandydata do wymagań klienta.
Data dodania: 20 06 2018 · szczegóły wpisu »
Projektując przebieg każdego projektu badawczego najważniejsze są dla nas oczekiwania oraz potrzeby klienta. To według nich dobieramy metodologię badawczą. Realizujemy badania ankietowe zarówno metodami bezpośrednimi jak i telefonicznymi. -
Badania healthcare market research – oferta dla ośrodków badawczych »
Prezentujemy ofertę badań medical market research dla przedstawicieli ośrodków zdrowia. Dostarczamy cennych danych, które pozwalają dostosować przekaz marketingowy do potrzeb pacjentów. Dzięki przeprowadzonym przez nas badaniom rynku medycznego świadczone przez Państwo usługi zdrowotne będą cieszyć się znacznie większym ich zainteresowaniem niż dotychczas. Zidentyfikujemy na jakie czynniki zwracają oni uwagę przy wyborze ośrodka zdrowotnego oraz w jakim stopniu są zadowoleni z dotychczasowej realizacji usług. Dowiemy się także, jakie determinanty wpływają na wybór środków medycznych w aptece. Zbadamy preferencje w zakresie wyglądu opakowań, formy leków, a także treści reklam. W ramach dotychczasowej – 15 letniej – działalności realizowaliśmy badania dla farmacji kierowane do największych podmiotów farmaceutycznych. Dzięki temu zdołaliśmy wypracować optymalne rozwiązania analityczne. Badania rynku medycznego to nasza specjalność!
Data dodania: 05 03 2017 · szczegóły wpisu » -
badania jakościowe »
Witryna internetowa - prezentacja pracowni badań marketingowych PBJ. PBJ Badania Marketingowe specjalizuje się w realizowaniu programów dokładnie dobranych do specyfiki klienta. Zakres usług prowadzonych przez PBJ Badania Marketingowe zawiera badania ilościowe - CATI, PAPI, internetowe, klasyczne badania jakościowe - FGI, IDI, copy-test jak i szczególne rodzaje badań takie jak np. Desk Research, badanie czytelności ulotki czy Tajemniczy Klient - Mystery Shopping.
Data dodania: 01 01 2012 · szczegóły wpisu » -
Badania ankietowe Poznań »
Nasze działania wspierają przedsiębiorców w rozwoju od ponad dziesięciu lat. Wiemy jak istotne jest obecnie regularne badanie rynku, konsumentów oraz konkurencji gdyż tak zdobyta wiedza może dać przewagę. Nasi specjaliści zapewniają kompleksową obsługę począwszy od planowania metodologii badawczej aż po analizę oraz prezentację rekomendacji strategicznych. Posiadamy własną sieć ankieterską na terenie całej Polski oraz własny system ankietowy online. Nasi ankieterzy pracują w systemie door to door dzięki czemu projekty przeprowadzamy sprawnie a klient otrzymuje łatwy sposób weryfikacji każdej ankiety. Jesteśmy jedną z nielicznych agencji preferujących taki styl działania gdyż wymaga on pełnej rzetelności oraz transparentności. Naszą ofertę kierujemy do firm pragnących wiedzieć więcej od konkurencji.
Data dodania: 26 11 2018 · szczegóły wpisu » -
Tajemniczy Klient, Szkolenia Biznesowe »
Wartość dodana - w ramach realizacji pytań Mystery Shopper niejednokrotnie dostarczamy naszym Klientom bezpłatnie szereg dodatkowych usług. Jako firma szkoleniowo-doradcza stajemy się partnerem w zakresie doradztwa biznesowego, czy sprzedażowego. Po zakończonym badaniu tworzymy raport, który ujawnia mocne i słabe strony celów biznesowych. Na podstawie raportu tworzymy program doradczy. Zgodnie z naszą misją miarą sukcesu naszej działalności jest stabilna i ciągle umacniana pozycja rynkowa naszych Klientów. Świadczymy wysoce zaawansowane usługi, dostarczające wiedzy, umiejętności i doświadczenia. Taka orientacja naszych działań gwarantuje naszym Partnerom usługi przemyślane, zaplanowane i realizowane ze 100% zaangażowaniem. Autorska metodyka, najbardziej zaawansowane i praktyczne rozwiązania. Większe możliwości - dzięki wielozakresowym doświadczeniom naszego zespołu możemy połączyć usługi, np. Audytu Mystery Shopper i usługi Audytu Produktowego.
Data dodania: 26 04 2014 · szczegóły wpisu »